Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, per piacè lasciate à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Newsletter di IAPMO R&T

FOTO NSF

Global Connect Advisor Lee Mercer, IAPMO - AB 100 di California Impacts Sales Of Drinking Water Products
Sè vo site un fabricatore di prudutti di sistemi d'acqua destinati à trasmette o dispensà l'acqua per u cunsumu umanu è pensate di vende in i Stati Uniti, in particulare in California in l'annu à vene, vi vulete cuntinuà à leghje stu post.

In uttrovi, u guvernatore di California, Gavin Newsom, hà firmatu una legislazione chì impone livelli di piombo più bassi per i dispositi finali di l'acqua potabile.Questa legislazione riduce i livelli di lixiviazione di piombo permessi in i dispositi finali di l'acqua potabile da l'attuale (5 μg/L) cinque microgrammi per litru à (1 μg/L) un microgrammu per litru.

A lege definisce un dispositivu endpoint di l'acqua potabile cum'è:

"... un solu dispositivu, cum'è un raccordu di fontaneria, un attellu, o un rubinettu, chì hè tipicamente installatu in l'ultimu litru di u sistema di distribuzione d'acqua di un edifiziu".

Esempii di prudutti coperti include lavatori, rubinetti di cucina è bar, chillers remoti, dispenser d'acqua calda è fredda, fontane per bere, bollitori per fontane, refrigeratori d'acqua, riempitori di vetru è produttori di ghiaccio per frigoriferi residenziali.

Inoltre, a lege rende efficaci i seguenti requisiti:

I dispositi endpoint fabbricati u 1 di ghjennaghju di u 2023 o dopu, è offerti à a vendita in u statu, devenu esse certificati da un terzu accreditatu ANSI cum'è cunfurmate cù i requisiti Q ≤ 1 in NSF/ANSI/CAN 61 - 2020 Acqua potabile. Cumpunenti di u Sistema - Effetti di Salute
Stabbilisce una data di vendita di u 1 di lugliu di u 2023, per l'esaurimentu di l'inventariu di u distributore per i dispositi chì ùn rispettanu micca i requisiti Q ≤ 1 in NSF / ANSI / CAN 61 - 2020.
Esige chì l'imballaggio di i prudutti di u cunsumadore o l'etichettatura di i prudutti di tutti i prudutti conformi deve esse marcatu "NSF/ANSI/CAN 61: Q ≤ 1" in cunfurmità cù u standard NSF 61-2020.
Mentre i requisiti AB 100 seranu obbligatori in California in 2023, l'attuale requisito di piombo più basso in u standard NSF / ANSI / CAN 61 - 2020 hè voluntariu.Tuttavia, diventerà ubligatoriu per tutte e ghjuridizione di i Stati Uniti è di u Canada chì riferite à u standard u 1 di ghjennaghju di u 2024.

foto

Capisce i prudutti certificati è perchè sò impurtanti per i cunsumatori
A certificazione di u produttu, chì include u listinu è l'etichettatura di i prudutti, hè essenziale in l'industria di i fontaneria.Questu aiuta à prutege a salute è a sicurità di u publicu.L'agenzii di certificazione di terze parti assicuranu chì i prudutti chì portanu una marca di certificazione anu rispettatu i normi di l'industria è i codici di fontaneria chì includenu esigenze di sicurezza critiche.

Data l'aumentu di e shopping online, hè più impurtante chè mai per u publicu per capiscenu a certificazione di u produttu.In u passatu, quandu cumprà prudutti, a maiò parte di a ghjente andava in uni pochi di magazzini ben stabiliti.Quelli magazzini passanu per u prucessu di assicurà chì i prudutti chì vendenu sò certificati à i requisiti appropritati.

Avà cù a compra in linea, a ghjente pò cumprà facilmente l'articuli da i venditori chì ùn ponu micca verificà questi requisiti o da i pruduttori stessi chì ùn anu micca passatu a certificazione è ùn anu micca manera di dimustrà chì u pruduttu hè conforme à e norme applicabili è i codici di fontaneria.A cunniscenza di a certificazione di u produttu aiuta à assicurà chì u pruduttu acquistatu hè conforme à i requisiti adatti.

Per chì i prudutti sò listati, u fabricatore cuntattate un certificatore di terzu per ottene u certificatu di listinu è appruvazioni per utilizà a marca di u certificatore per etichettate u so pruduttu.Ci sò parechje agenzie di certificazione accreditate per a certificazione di u produttu di fontaneria, è ognuna hè un pocu sfarente;in ogni modu, in generale, ci sò trè cumpunenti impurtanti per a certificazione di u produttu chì tutti deve capiscenu - a marca di certificazione, u certificatu di listinu è u standard.Per spiegà ulteriormente ogni cumpunente, usemu un esempiu:

Avete acquistatu un novu mudellu di rubinettu di lavabo, "Lavatory 1" da "Manufacturer X", è vulete cunfirmà chì hè certificatu da terzu.U modu più faciule per fà questu hè di circà a marca nantu à u pruduttu, chì hè unu di i requisiti di lista.Se a marca ùn hè micca visibile nantu à u pruduttu, pò esse mostrata nantu à a scheda di specificazione in linea.Per u nostru esempiu, a seguente marca di certificazione hè stata truvata nantu à u rubinettu di lavatori chì hè statu acquistatu recentemente.


Tempu di Postu: Nov-04-2022