Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, per piacè lasciate à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Prodotti di bagnu - Filler tub

Circa un bagnu di bolle chì hè una cosa assai còmuda è maravigghiusa. Allora in generale in u bagnu in a casa quandu a stallazione, assai persone daranu una grande impurtanza. Fighjemu nantu à i filler di vasca è fighjate a cunniscenza pertinente di cumu installà. i riempitori di vasche:

U riempimentu di vasca hè unu di i cumpunenti principali di bathtub.Due à l'usu frequente, i rubinetti di a bagnera sò ancu e parti più facilmente dannighjate di a vasca. solu riduce u fastidiu per l'utilizatori, ma ancu duranu più longu è sò più costuali da un puntu di vista ecunomicu. Un altru puntu impurtante, cunsiderà u prublema chì stalla ancu.Perchè u faucet di differente cunfigurazione bagnera pò appariri diffarenza, deve esse attentu quandu si sceglie è cumprà.

Stu mese ci piacerebbe presentà i nostri novi riempitori di vasca a serie Square per u vostru bagnu.
Trim di riempimentu di vasca à manicu unicu # BT058
Fate una dichjarazione in u vostru bagnu cù un riempimentu di bagnu in u pavimentu - un complementu elegante à qualsiasi bagnu indipendente.A doccia a manu inclusa face questu un aghjuntu versatile à u vostru bagnu, perfettu per lavà, lavà i vostri amati è animali domestici, o mantene a vostra vasca pulita. I nostri docce a manu usanu almenu 20% di menu d'acqua cà u standard di l'industria --- aiutendu à risparmià. acqua senza compromette u rendiment.Pudete installà cun fiducia, sapendu chì KKFAUCET hà 5 anni di garanzia, è mantenimentu per a vita.

DSG

Rivestimentu per vasca romana cù doccia a mano #BT077S
Questa serie quadrata hè un intrigante elementi di cuntempuranei cuntempuranei cù forme forti, geometriche è suggerimenti di stile industriale in i manichi. L'installazione dissimulata prutegge u corpu principale è ancu risparmià u spaziu. Ùn deve micca sottovalutà sta piccula cosa cù un aspettu di faccia callosa è dura, hè a parte indispensabile in u vostru adornu di bagnu micca solu, è in l'internu cuntene sempre una grande cunniscenza.

BT077S

Tempu di Postu: Nov-04-2022